انجمن اسلامی شهرستان محلات

کلمات کلیدی


دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی  به همراه مدیران و معلمان روز دوشنبه 14 بهمن ماه با حضور در بیت الشهدای شهرستان محلات با امام جمعه و فرماندار محلات دیدار کردند.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهر محلات در این ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان به بیان خاطراتی از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نقش دانش‌آموزان به خصوص فرهنگیان در انقلاب اسلامی نقش پررنگی بود و آنها جلودار این انقلاب بودند به طوری که انقلاب بر روی دوش همین اقشار قرار داشت.

امام جمعه محلات خطاب به دانش‌آموزان گفت: زمانی که ارزش ها عوض می شود آنهایی که منافعشان در خطر است سعی در براندازی انقلاب دارند، استکبار تمام تلاش خود را به خرج می دهد تا با تهاجم فرهنگی بتواند ارزش ها را تغییر دهد، لذا باید همه به خصوص دانش‌آموزان که آینده سازان و امید مردم هستند پایبند به ارزش های به دست آمده باشند. وی در پایان گفت ما برای این حفظ این ارزش ها بسیار هزینه کردیم و شهید داده ایم و بر ما واجب است با تمام وجود از این دستاوردها دفاع کنیم.

 

 

  • الف عین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی