انجمن اسلامی شهرستان محلات

کلمات کلیدی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

دیدار نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش اموزان با اعضای انجمنهای اسلامی دانش اموزان استان مرکزی امروز صبح در کانون امام خمینی (ره) اراک برکزار شد .

در این دیدار اعضای هییت های مرکزی انجمنهای اسلامی مدارس بسرانه شهرستان محلات نیز حضور داشتند 

ضمنا روز 5شنبه صبح مشابه این دیدار با اعضای انجمن اسلامی دختران نیز برکزار خواهد شد.

  • الف عین
دیدارنماینده مقام معظم رهبری حاج آقای حاج علی اکبری با اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی هم اکنون درکانون امام علی (ع)در این دیدار نیز اعضای هیئت های مرکزی انجمن اسلامی مدارس پسرانه شهرستان محلات حضور دارند.
  • الف عین

 بسم الله الرحمن الرحیم

سال جدید تحصیلی و آغاز مهرماه سال 1393 را به همه عزیزان در اقصی نقاط میهن اسلامی و آینده سازان این مرز و بوم و اعضای عزیز و با صفای انجمن اسلامی دانش آموزان تبریک می گویم و از خدای منان و متعال تمنا می کنم این سال تحصیلی را برای همه ی دانش آموزان ،معلمان،و اعضای دانش آموزان انجمن اسلامی مبارک قرار دهد.

هر تغییری که در مسیر زندگی پیش می آید فرصتی است برای اندیشیدن به گذشته و همچنین گرفتن تصمیم های جدی و قوی برای آینده و یکی از بهترین تغییر ها،تغییر سال تحصیلی است که دانش آموزان از یک سال عبور کرده و به سال تحصیلی جدید می روند و برخی نیز وارد مقطع دیگری می شوند.

این تغییرات فرصت بسیار خوبی است که از یک سو دانش آموزان به مسیر طی شده نگاه کنند و در این راه به موفقیت ها ،کامیابی ها و احیانا شکست ها و کم توفیقی هایی که در این مسیر رخ داده است توجه بیشتری داشته باشند.این نگاه باعث می شود که فرد این  نقاط ضعف را ارزیابی کند و درصدد رفع آن ها برآید و این سرمایه ی بزرگی است که افراد می توانند با برنامه ریزی و با امید به پروردگار متعال به نقاط قوت خود افزوده و از نقاط ضعف خود بکاهند و بتواند آن ها را برطرف کنند که این ارزیابی ها می تواند ارزیابی از وضعیت درسی و تحصیلی ،همچنین موقعیت اجتماعی و رفتاری و .. باشد که در پایان می تواند به یک جمع بندی کامل و جامع دست یافت.

اکنون ابتدای سال تحصیلی است و هر یک از دانش آموزان می توانند قرارهای جدیدی را با خدای متعال و اولیای الهی بگذارند و تصمیم های جدید و عهد های تازه ای برای رفع اشکالات اخلاقی ،رفتاری درسال تحصیلی جدید بگیرند.

از دانش آموزان انجمن اسلامی توقع تصمیم های بزرگ و سازنده است و  بزرگترین تصمیم می تواند رفع اشکالات و نواقص فردی باشد و بی شک در این مسیر نیاز به  مطالعه و مشاوره است که می توانند از افراد دیگر کمک بگیرند و البته چند تصمیم بزرگ باید در این سال تحصیلی صورت بگیرد که سبب بالارفتن و اوج گرفتن در زمینه های معنوی شود مثل نماز خواندن و در مرحله بعد بالابردن کیفیت نماز و همچنین تصمیم هایی در زمینه علمی و یا حتی مادی که دانش آموزان می توانند در این سال تحصیلی تصمیم بگیرند که به  افرادی که نیازمند می باشند خدمت رسانی کنند و اکنون که در ابتدای سال تحصیلی هستیم فرصت خوبی است برای اینکه  با عزمی راسخ سال جدید را آغاز کنید.

دانش آموزان انجمن اسلامی باید به جهت مسئولیت الهی و انقلابی که در این سال جدید بر عهده دارند توجه داشته باشند که میراث داران این مرز بوم هستند و میراثی که برای  شما به یادگار مانده است عبارتند از مجاهدت ، صلابت ،عزت،امنیت ،رشد و شکوفایی،استقلال ،آزادی و ماحصل آن جمهوری اسلامی و حتی خود انجمن اسلامی ارثی است از شهیدان و خوبان که دست به دست به شما رسیده است و باید با قدر شناسی از این نعمت بزرگ ،تلاش کنید تا در سال جاری تحصیلی قدم های بزرگی در زمینه های مختلف و فعالیت های انقلابی و علمی به امید و یاری پروردگار متعال بردارید و اگر به دنبال اقدامات بزرگ و انقلابی در مدرسه هستید باید مقبول و محبوب باشید و برای اینکه در میان دیگر دانش آموزان پذیرفته شوید باید از نظر اخلاقی و علمی ستاره باشید و بی تردید جایگاه والا و شخصیت بانشاط و با طراوتی داشته باشید و در این فضا  با داشتن این مشخصات می توانید دستاوردهای انقلابی و ایدئولوژی و مبانی انقلابی را معرفی نموده و همچنین می توانید با دشمنان مبارزه کرده و آسیب های اجتماعی و آفات را به دیگران گوشزد کنید .

برای همه عزیزان آرزوی توفیق میکنم و امیدوارم در سال جدید  با نیرو گرفتن از شهدا و امام شهدا اقدامات بسیار خوبی صورت گیرد و خبرهای خوشی در این زمینه به گوش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی برسد .ان شالله موفق و سربلند باشید .

                                                                  محمد جواد حاج علی اکبری

                                                                  نماینده مقام معظم رهبری

                                                    در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

  • الف عین